Zavolejte nám +420 731 918 181

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky tohoto internetového obchodu se řídí níže uvedeným nákupním řádem, jakož i platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.

Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky, vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami a zároveň potvrzuje svou způsobilost k právním úkonům. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Při správném vyplnění ostatních kontaktních údajů při první objednávce bude zákazníkovi rovněž zasláno přihlašovací jméno a heslo pro případné další nákupy v našem e-shopu, kontrolu a aktuální stav vyřizování objednávky. Pokud Vám nepřijde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás prosím kontaktujte.

Objednávku zboží lze rovněž provést telefonicky nebo e-mailem.

Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího
Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud byla Vaše objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí a přepravou zboží.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O zrušení objednávky bude zákazník informován v nejkratší možné době. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

Dodání zboží

Zboží uvedené jako skladem je standardně expedováno do 5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být tato lhůta delší, každopádně o případném zpoždění o tom bude zákazník informován.
Po zahájení vyřizování přijaté objednávky nelze provést její doplnění o další položky, nebo slučování různých objednávek, pokud není telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu domluveno jinak. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník objednávku stornovat telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí z naší strany.

Za objednávku zboží v celkové hodnotě min. 5000 Kč s DPH je doprava ZDARMA, jinak je účtován paušální poplatek dle zvoleného typu platby a dopravy.

Způsoby platby

Dobírka - hradí se přímo kurýrovi nebo doručovateli při zaslání zboží
Hotově nebo Platební kartou - při osobním odběru zboží v prodejně.
Převodním příkazem - zboží se expeduje po připsání platby na náš účet.
Platební kartou – přes platební bránu GB webpay.

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Faktura – daňový doklad

Kupující tímto souhlasí se zasláním Faktury – daňového dokladu v elektronické podobě, zaslanou současně s potvrzením objednávky na uvedený e-mail kupujícího. Fakturu je také možné nalézt a stáhnout či vytisknout v historii svých objednávek.

Způsoby dopravy

Objednaného zboží je zasíláno přepravní službou České pošty nebo jinou přepravní službou dle aktuální nabídky našeho e-shopu.
V doručovací adrese musí být uvedena konkrétní adresa, kde jste schopni si zásilku převzít. Z těchto důvodů je důležité uvádět správné telefonické kontakty, pro ověření a potvrzení místa převzetí zásilky.
Možnost osobního odběru zboží v prodejně TOMSPORT v Jablonci n.N.

Záruka a reklamace

Veškeré nabízené zboží je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka 24 měsíců dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení zboží

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující - nepodnikatel-fyzická osoba podle Obč. zák. právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu.
Pro vrácení zboží může zákazník využít formulář pro vracení, který má k dispozici v historii svých objednávek.
Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury a záručního listu. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.

Odpovědnost za správnost údajů

Informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodejce tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. Prodejce nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, nebyli-li tyto informace na přání zákazníka následně písemně potvrzené ze strany prodejce.

Prohlášení o ochraně osobních dat

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednávky a pro komunikaci se zákazníkem.

Zákony a předpisy: zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Slevové kupóny a Vouchery

Slevy z dárkových certifikátů a slevových kupónů a Voucherů se vztahují pouze na uvedené maloobchodní ceny.

Informace pro spotřebitele

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr****coi****cz****adr@coi.cz, web: http://www.coi.cz/cz/pro-podnikatele/informace-pro-prodejce/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržby jsou evidovány prostřednictvím ekonomického software POHODA.